ကေလးမေလးက ကတ္ထူဘူးကို ဆြဲ အဖြင့္ ၊
ဘူးထဲက လူဦးေခါင္းျပတ္ေတြ မိုးပ်ံပူေဖာင္းေတြလို အစီအရီ ပ်ံတက္လာ။
ေခါင္းတိုင္းမွာ ျပဳံးေနတဲ့ မ်က္ႏွာနဲ႔။
ေခါင္းနဲ႔ ဘူး ခြံကို ခ်ိတ္ဆက္ထားတဲ့ ႀကိဳးေတြမွာ အနီေရာင္ဟာ ေဆြးထင္းေန ။ ။
ဘူးထဲက လူဦးေခါင္းျပတ္ေတြ မိုးပ်ံပူေဖာင္းေတြလို အစီအရီ ပ်ံတက္လာ။
ေခါင္းတိုင္းမွာ ျပဳံးေနတဲ့ မ်က္ႏွာနဲ႔။
ေခါင္းနဲ႔ ဘူး ခြံကို ခ်ိတ္ဆက္ထားတဲ့ ႀကိဳးေတြမွာ အနီေရာင္ဟာ ေဆြးထင္းေန ။ ။
(၂) မ်က္လုံး
အေႂကြေစ့ဂိမ္းစက္ (coin dozer) လို စက္မ်ိဳး ရွိၿပီး အဲဒီစက္ ထဲမွာ မ်က္လုံးေတြ ရွိေန။
စက္ေရွ႕မွာ လူတစ္ေယာက္
သူ႔ရဲ႕ ေနာက္ဆုံးက်န္တဲ့
မ်က္လုံးတစ္ဖက္ကို ျဖဳတ္ၿပီး ညာဘက္လက္ လက္ေခ်ာင္းေတြ ထိပ္နဲ႔
ကိုင္ထားၿပီး မ်က္လုံးေတြ ထည့္တဲ့ ဂိမ္းစက္အေပါက္ထဲ
ထည့္ေတာ့မယ့္ ပုံနဲ႔။ သူ႔ မ်က္လုံး ေဟာက္ပက္ေတြေနရာမွာ ေသြးေတြ
တစက္စက္နဲ႔။ ။
(၃) မ်က္ႏွာ
"မ်က္ႏွာတင္ပဲလား " လို႔ ဝင္ေဖာက္တဲ့ အာကာထူးရဲ႕ အေမးကို ရဲေတဇေက်ာ္က မၾကားခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီး ဆက္ေျပာတယ္။
" အဲဒီအခ်ိန္မွာကြာ ... ငါ့မွာ မ်က္စိနဲ႔ ျမင္ႏိုင္တယ္ဆိုတဲ့ အသိတရားကို
လုံးဝ ေပ်ာက္ေနတာ ေဟ့ေကာင္ေတြေရ ... ငါ့ လက္ေတြကပဲ အာရုံခံကိရိယာႀကီးလို
ျဖစ္ၿပီး အဲဒီ မ်က္ႏွာေတြကို လက္နဲ႔ လိုက္စမ္းေနမိတာ။ အေမွာင္ထဲမွာ
စမ္းတဝါးဝါး စမ္းေနရသလိုပဲ ... ဒါေပမယ့္ ေမွာင္ေနတာ ဟုတ္မဟုတ္လည္း ငါ
မသိဘူး ။ ငါ့မွာ ... ေဆာရီး ... ငါ့မွာ လို႔ ေျပာရင္ေတာင္ မျပည့္စုံေသးဘူး
... ေလာကႀကီးထဲမွာ ... အျမင္အာရုံေတြ တည္ရွိေနတယ္ဆိုတာကို ငါ
လုံးဝမသိေနဘူး။ လက္နဲ႔ပဲ ... "
ေအာင္ကိုသန္႔က " အဲဒါနဲ႔ ... " လို႔
စကားဝင္ေထာက္ေပးေတာ့ ရဲေတဇေက်ာ္လည္း စဥ္းစားသလို ခဏတျဖဳတ္နားရင္း
ဆက္ေျပာတယ္။ " ပထမဆုံး စမ္းမိတဲ့ မ်က္ႏွာသုံးေလးခုက သာမန္ပဲကြာ ။ နဖူးေတြ၊
ဆံပင္စေတြ၊ ႏွာေခါင္းေတြနဲ႔ ။အသက္ရွဴေနတယ္ ၊ အသက္ရွိေနၾကတယ္"
"ေယာက်္ားေတြလား၊ မိန္းမေတြလား " လို႔ အာကာထူးက ထပ္ေမးေတာ့ ဒီတစ္ခါမွာ ရဲေတဇေက်ာ္က ျပန္ေျဖတယ္။
" အဲဒါေတာ့ အဲဒီအိပ္မက္ထဲမွာ ငါလည္း သတိမထားမိဘူး။ ဘယ္မ်က္ႏွာကိုမွ အထီးအမ
မခြဲတတ္ခဲ့တာ။ ဒါနဲ႔ကြာ ... စမ္းရင္း စမ္းရင္း သုံးေလးခု ေက်ာ္လာေရာ...
အင္း .. အဲဒီ စမ္းမိတဲ့ မ်က္ႏွာက ေၾကာက္စရာႀကီးကြာ။ အခု
ျပန္စဥ္းစားရင္ေတာင္ ေၾကာက္ေနမိတုန္းပဲ"
"ဘာလို႔တုန္း ... ရုပ္အရမ္းဆိုးေနလို႔လား " စကားနည္းတဲ့ ေအာင္ဦးက ဝင္ေမးတယ္။
" မဟုတ္ဘူးကြ ... အဲဒီလိုေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ဒါေပမယ့္ ဘယ္လို ေျပာရမလဲကြာ။
လက္နဲ႔ စမ္းမိေနရင္းမွာ သူ ငါ့ကုိ ေတာ္ေတာ္မုန္းတီးေနတယ္ဆိုတာ ငါ့ လက္ေတြက
အလိုလို ခံစားမိလာတယ္။ ငါ့ကို ခါးခါးသီးသီး ျပင္းျပင္းထန္ထန္ မုန္းေနတဲ့
သူ႔ရဲ႕စိတ္က လက္ဖဝါးကို ျဖတ္သန္းၿပီး ငါ့ကိုယ္ထဲကို ဝင္လာေနသလိုပဲ။ ငါ
တစိမ့္စိမ့္ေၾကာက္လာတယ္။ အမွားအႀကီးႀကီးတစ္ခုကို လုပ္ေနမိသလို ခံစားလာရတယ္။
ဘာလို႔လဲ မသိဘူး ငါ အရမ္းေၾကာက္လာတယ္။ အဲဒီမွာတင္ အိပ္မက္က
လန္႔ႏိုးတာပဲကြာ။ ဒီအတိုင္းေျပာလို႔သာ ဘာမွ မျဖစ္သလို ထင္ရတာ။ ငါ့မွာ အခုထိ
ေၾကာက္တဲ့ စိတ္က ဝင္ေနတုန္း "
စကားဆက္မေျပာျဖစ္ၾကဘဲ သူတို႔
အခ်ိန္နည္းနည္းၾကာေအာင္ ၿငိမ္သက္သြားၾကတယ္။ မုန္းတီးမႈကို ထိ
စမ္းလို႔ ရမယ္ဆိုရင္ ဘယ္လိုပုံ ျဖစ္ေနမယ္ဆိုတာ တစ္ေယာက္ရဲ႕
အေတြးနဲ႔ တျခားတစ္ေယာက္အေတြးေတာ့ ဘယ္ ထပ္တူ က် နိုင္ပါ့မလဲေလ။ ။
(၄) လက္
ဒီ အေျခအေနကို ၾကဳံဖူးတဲ့သူတိုင္း ဒါ အိပ္မက္ဆိုးတစ္ခု ျဖစ္ရင္
ေကာင္းမွာပဲ လို႔ ေတြးလိမ့္မယ္ထင္တယ္။ ဘတ္စ္ကားေပၚ မွာ
ထိုင္ေနရင္းနဲ႔ ပထမဆုံး သတိထားမိတာက ကား ေရဒီယိုက ဖြင့္ထားတဲ့
အသံေတြပဲ။ စကားေျပာသံ၊ အစီအစဥ္ ေၾကျငာသံ၊ အင္တာဗ်ဴး အေမးအေျဖသံ၊
သီခ်င္းသံ ၊ သတင္းေၾကျငာသံ ၊ ေၾကာ္ျငာ အစီစဥ္ အသံ၊ မိုးေလဝသ
အစီအစဥ္ေၾကျငာ သံ .... ဘာ တစ္ခုမွ မဟုတ္ဘူး။
ေရဒီယိုက လာေနတာ ေခ်ာင္းဆိုးသံေတြ ။
ေခ်ာင္းဆိုးသံေတာင္မွ လူတစ္ေယာက္တည္းရဲ႕ ေခ်ာင္းဆိုးသံ
မဟုတ္ဘူး။ လူအမ်ားႀကီးရဲ႕ အေနအထားအမ်ိးမ်ိဳးနဲ႔ ဆိုးတဲ့
ေခ်ာင္းဆိုးသံေတြ။ အသံတိတ္ႀကိတ္ဆိုးေနရတဲ့ ေခ်ာင္းဆိုးသံေတြက စ
ၿပီး ေခ်ာင္းဆိုးသံ ေၾကာင့္ အသက္ပါ ပါသြားေတာ့မလား ဆိုတာအထိ
ေတြးမိေလာက္တဲ့ ေခ်ာင္းဆိုးသံေတြဟာ ကားစပီကာေတြကေန တစ္လွည့္စီ
ထြက္ေနတယ္။
ေဘးဘီလွည့္ၾကည့္လို႔ ဘယ္သူမွ မရွိတာကို
ေတြ႕ရတဲ့ အခါ ကားေမာင္းသူဆီ ထ သြားဖို႔ ျပင္ေတာ့တယ္။ မတ္တပ္
ထရပ္လိုက္တဲ့ အခါမွာေတာ့ ေျခေထာက္ကို တစ္ခုခုက
လွမ္းရစ္ပတ္လိုက္သလ္ို ခံစားရတဲ့ အတြက္ ျပန္လွည့္ၾကည့္လို္က္ေတာ့
လက္ေတြ ျဖစ္ေနတယ္။ ပိုင္ရွင္မပါတဲ့ လက္ ႏွစ္ဖက္က သူ႔
ေျခေထာက္ကို ေအးစက္စက္နဲ႔ ဖမ္းဆြဲထားတယ္။ ထိုင္ခုံေနရာဆီ
ျပန္ၾကည့္မိေတာ့ ထိုင္ခုံတစ္ခုလုံးဟာ လက္ေတြနဲ႔ပဲ ဖြဲ႕စည္းထားတာ
ျဖစ္ေနတယ္။ လက္ေတြက အကုန္ ျဖဴေဖ်ာ့ၿပီး ေအးစက္ေနတယ္။
လက္ေတြဆီက လက္ေခ်ာင္းေတြဟာ ေႁမြေတြရဲ႕ လ်ွာႏွစ္ခြလို
တြန္႔လိမ္ၿပီး သူ႔ကို ျပန္ထိုင္ဖို႔ ဆြဲေဆာင္ေနတယ္။ လက္ေတြဟာ
တံေထာင္ဆစ္ေလာက္ အရွည္နဲ႔ ဆန္႔ထြက္လာၿပီး လူကို
သိမ္းပိုက္ထားႏိုင္ဖို႔ ႀကိဳးစားလာၾကတယ္။
တစ္ေယာက္ေယာက္က
သူ႔ကို ေျပာခဲ့ဖူးတဲ့ စကားအရေတာ့ " တကယ္လို႔ သည္းမခံနိုင္ေတာ့တဲ့
တစ္ခ်ိန္က်ရင္ " I quit " လို႔ တစ္ခြန္းထဲ ေျပာလိုက္ရုံပဲတဲ့။
ဘယ္အခ်ိန္မ်ိဳးအတြက္မဆို အသုံးတည့္တယ္" လို႔ ေျပာတယ္။ "
ဘယ္အခ်ိန္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ရတယ္ " လို႔ သူ ေျပာသြားတုန္းက
မ်က္လုံးခ်င္း အေသအခ်ာ ဆုံ ၾကည့္ၿပီး ေျပာခဲ့တာပဲ။ အခု
အေနအထားအတြက္ပါ အက်ဳံးဝင္ႏိုင္မလား။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီေလာက္
လြယ္ကူဖို႔ကေရာ ျဖစ္ႏိုင္ပါ့မလား၊ ၿပီးေတာ့ ျဖစ္သင့္ပါမလား။
လက္ေတြက ပိုၿပီး ခ်ည္ေႏွာင္လာ ဆြဲယူလာေနတယ္။ ဇာတ္ေကာင္ရဲ႕
မြန္းၾကပ္မိန္းေမာမႈေတြကို ေျပာမယ့္ အစား သူ႔ရဲ႕ ထြက္သြားဖို႔
မေ႐ြးခ်ယ္ခဲ့ျခင္းကို ပို အေလးေပးသင့္တယ္။ ဒါေပမဲ ဇာတ္ေကာင္
ထိုင္ခုံမွာ ထိုင္လို္္က္တာနဲ႔ လက္ေတြ ဟာ ....
ဇာတ္ေကာင္
ျပဳံးေနခဲ့တယ္။ တစ္ခ်ိန္က်ရင္ သူ႔လက္ေတြလည္း ဒီလို ကိစၥမွာ
ပါဝင္ၿပီး တျခားတေယာက္ေယာက္ကို သူ႔လက္ေတြနဲ႔
ဝါးမ်ိဳၿဖိဳခြဲပစ္မယ့္ ပုံစံ အေသးစိတ္ကို
ျမင္ေယာင္ၾကည့္ေနရင္းနဲ႔ေပါ့။
- ေဏသစ္
No comments:
Post a Comment