Tuesday, September 26, 2017

#SceneX


(၁) ​ေခါင္​း

က​ေလးမ​ေလးက ကတ္​ထူဘူးကို ဆြဲ အဖြင္​့ ၊
ဘူးထဲက ​လူဦး​ေခါင္​းျပတ္​​ေတြ မိုးပ်ံပူ​ေဖာင္​း​ေတြလို အစီအရီ ပ်ံတက္​လာ။
​ေခါင္​းတိုင္​းမွာ ျပဳံး​ေနတဲ့ မ်က္​ႏွာနဲ႔။
​​ေခါင္​းနဲ႔ ဘူး ခြံကို ခ်ိတ္​ဆက္​ထားတဲ့ ႀကိဳး​ေတြမွာ အနီ​ေရာင္​ဟာ ​ေဆြးထင္​း​ေန ။ ။

(၂) မ်က္​လုံး

အ​ေႂကြ​ေစ့ဂိမ္​းစက္​ (coin dozer) လို စက္​မ်ိဳး ရွိၿပီး အဲဒီစက္​ ထဲမွာ မ်က္​လုံး​ေတြ ရွိ​ေန။
စက္​​ေရွ႕မွာ လူတစ္​​ေယာက္​ 
သူ႔ရဲ႕ ​ေနာက္​ဆုံးက်န္​တဲ့ မ်က္​လုံးတစ္​ဖက္​ကို ျဖဳတ္​ၿပီး ညာဘက္​လက္​ လက္​​ေခ်ာင္​း​​ေတြ ထိပ္​နဲ႔ ကိုင္​ထားၿပီး မ်က္​လုံး​ေတြ ထည္​့တဲ့ ဂိမ္​းစက္​အ​ေပါက္​ထဲ ထည္​့​ေတာ့မယ္​့ ပုံနဲ႔။ သူ႔ မ်က္​လုံး​ ​ေဟာက္​ပက္​ေတြ​ေနရာမွာ ​ေသြး​ေတြ တစက္​စက္​နဲ႔။ ။

(၃) မ်က္​ႏွာ

"မ်က္ႏွာတင္ပဲလား " လို႔ ဝင္ေဖာက္တဲ့ အာကာထူးရဲ႕ အေမးကို ရဲေတဇေက်ာ္က မၾကားခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီး ဆက္ေျပာတယ္။
" အဲဒီအခ်ိန္မွာကြာ ... ငါ့မွာ မ်က္စိနဲ႔ ျမင္ႏိုင္တယ္ဆိုတဲ့ အသိတရားကို လုံးဝ ေပ်ာက္ေနတာ ေဟ့ေကာင္ေတြေရ ... ငါ့ လက္ေတြကပဲ အာရုံခံကိရိယာႀကီးလို ျဖစ္ၿပီး အဲဒီ မ်က္ႏွာေတြကို လက္နဲ႔ လိုက္စမ္းေနမိတာ။ အေမွာင္ထဲမွာ စမ္းတဝါးဝါး စမ္းေနရသလိုပဲ ... ဒါေပမယ့္ ေမွာင္ေနတာ ဟုတ္မဟုတ္လည္း ငါ မသိဘူး ။ ငါ့မွာ ... ေဆာရီး ... ငါ့မွာ လို႔ ေျပာရင္ေတာင္ မျပည့္စုံေသးဘူး ... ေလာကႀကီးထဲမွာ ... အျမင္အာရုံေတြ တည္ရွိေနတယ္ဆိုတာကို ငါ လုံးဝမသိေနဘူး။ လက္နဲ႔ပဲ ... "
ေအာင္ကိုသန္႔က " အဲဒါနဲ႔ ... " လို႔ စကားဝင္ေထာက္ေပးေတာ့ ရဲေတဇေက်ာ္လည္း စဥ္းစားသလို ခဏတျဖဳတ္နားရင္း ဆက္ေျပာတယ္။ " ပထမဆုံး စမ္းမိတဲ့ မ်က္ႏွာသုံးေလးခုက သာမန္ပဲကြာ ။ နဖူးေတြ၊ ဆံပင္စေတြ၊ ႏွာေခါင္းေတြနဲ႔ ။အသက္ရွဴေနတယ္ ၊ အသက္ရွိေနၾကတယ္"
"ေယာက်္ားေတြလား၊ မိန္းမေတြလား " လို႔ အာကာထူးက ထပ္ေမးေတာ့ ဒီတစ္ခါမွာ ရဲေတဇေက်ာ္က ျပန္ေျဖတယ္။
" အဲဒါေတာ့ အဲဒီအိပ္မက္ထဲမွာ ငါလည္း သတိမထားမိဘူး။ ဘယ္မ်က္ႏွာကိုမွ အထီးအမ မခြဲတတ္ခဲ့တာ။ ဒါနဲ႔ကြာ ... စမ္းရင္း စမ္းရင္း သုံးေလးခု ေက်ာ္လာေရာ... အင္း .. အဲဒီ စမ္းမိတဲ့ မ်က္ႏွာက ေၾကာက္စရာႀကီးကြာ။ အခု ျပန္စဥ္းစားရင္ေတာင္ ေၾကာက္ေနမိတုန္းပဲ"
"ဘာလို႔တုန္း ... ရုပ္အရမ္းဆိုးေနလို႔လား " စကားနည္းတဲ့ ေအာင္ဦးက ဝင္ေမးတယ္။
" မဟုတ္ဘူးကြ ... အဲဒီလိုေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ဒါေပမယ့္ ဘယ္လို ေျပာရမလဲကြာ။ လက္နဲ႔ စမ္းမိေနရင္းမွာ သူ ငါ့ကုိ ေတာ္ေတာ္မုန္းတီးေနတယ္ဆိုတာ ငါ့ လက္ေတြက အလိုလို ခံစားမိလာတယ္။ ငါ့ကို ခါးခါးသီးသီး ျပင္းျပင္းထန္ထန္ မုန္းေနတဲ့ သူ႔ရဲ႕စိတ္က လက္ဖဝါးကို ျဖတ္သန္းၿပီး ငါ့ကိုယ္ထဲကို ဝင္လာေနသလိုပဲ။ ငါ တစိမ့္စိမ့္ေၾကာက္လာတယ္။ အမွားအႀကီးႀကီးတစ္ခုကို လုပ္ေနမိသလို ခံစားလာရတယ္။ ဘာလို႔လဲ မသိဘူး ငါ အရမ္းေၾကာက္လာတယ္။ အဲဒီမွာတင္ အိပ္မက္က လန္႔ႏိုးတာပဲကြာ။ ဒီအတိုင္းေျပာလို႔သာ ဘာမွ မျဖစ္သလို ထင္ရတာ။ ငါ့မွာ အခုထိ ေၾကာက္တဲ့ စိတ္က ဝင္ေနတုန္း "
စကားဆက္​မ​ေျပာျဖစ္​ၾကဘဲ သူတို႔ အခ်ိန္​နည္​းနည္​းၾကာ​ေအာင္​ ၿငိမ္​သက္​သြားၾကတယ္​။ မုန္​းတီးမႈကို ထိ စမ္​းလို႔ ရမယ္​ဆိုရင္​ ဘယ္​လိုပုံ ျဖစ္​​ေနမယ္​ဆိုတာ တစ္​​ေယာက္​ရဲ႕ အ​ေတြးနဲ႔ တျခားတစ္​​ေယာက္​အ​ေတြး​ေတာ့ ဘယ္​ ထပ္​တူ က် နိုင္​ပါ့မလဲ​ေလ။ ။

(၄) လက္​

ဒီ အ​ေျခအ​ေနကို ​ၾကဳံဖူးတဲ့သူတိုင္​း ဒါ အိပ္​မက္​ဆိုးတစ္​ခု ျဖစ္​ရင္​ ​ေကာင္​းမွာပဲ လို႔ ​ေတြးလိမ္​့မယ္​ထင္​တယ္​။ ဘတ္​စ္​ကား​ေပၚ မွာ ထိုင္​​ေနရင္​းနဲ႔ ပထမဆုံး သတိထားမိတာက ကား ​ေရဒီယိုက ဖြင္​့ထားတဲ့ အသံ​ေတြပဲ။ စကား​ေျပာသံ၊ အစီအစဥ္​ ​ေၾကျငာသံ၊ အင္​တာဗ်ဴး အ​ေမးအ​ေျဖသံ၊ သီခ်င္​းသံ ၊ သတင္​း​ေၾကျငာသံ ၊ ​ေၾကာ္​ျငာ အစီစဥ္​ အသံ၊ မိုး​ေလဝသ အစီအစဥ္​​ေၾကျငာ သံ .... ဘာ တစ္​ခုမွ မဟုတ္​ဘူး။
​ေရဒီယိုက လာ​ေနတာ ​ေခ်ာင္​းဆိုးသံ​ေတြ ။ ​
ေခ်ာင္​းဆိုးသံ​ေတာင္​မွ လူတစ္​​ေယာက္​တည္​းရဲ႕ ​ေခ်ာင္​းဆိုးသံ မဟုတ္​ဘူး။ လူအမ်ားႀကီးရဲ႕ ​အ​ေနအထားအမ်ိးမ်ိဳးနဲ႔ ဆိုးတဲ့ ​ေခ်ာင္​းဆိုး​သံ​ေတြ။ ​အသံတိတ္​ႀကိတ္​ဆိုး​ေနရတဲ့ ​ေခ်ာင္​းဆိုးသံ​ေတြက စ ၿပီး ​ေခ်ာင္​းဆိုးသံ ​ေၾကာင္​့ အသက္​ပါ ပါသြား​ေတာ့မလား ဆိုတာအထိ ​ေတြးမိ​ေလာက္​တဲ့ ​ေခ်ာင္​းဆိုးသံ​ေတြဟာ ကားစပီကာ​ေတြက​ေန တစ္​လွည္​့စီ ထြက္​​ေနတယ္​။
​ေဘးဘီလွည္​့ၾကည္​့လို႔ ဘယ္​သူမွ မရွိတာကို ​ေတြ႕ရတဲ့ အခါ ကား​ေမာင္​းသူဆီ ထ သြားဖို႔ ျပင္​​ေတာ့တယ္​။ မတ္​တပ္​ ထရပ္​လိုက္​တဲ့ အခါမွာ​ေတာ့ ​ေျခ​ေထာက္​ကို တစ္​ခုခုက လွမ္​းရစ္ပတ္​လိုက္​သလ္ို ခံစားရတဲ့ အတြက္​ ျပန္​လွည္​့ၾကည္​့လို္​က္​​ေတာ့ လက္​​ေတြ ျဖစ္​​ေနတယ္​။ ပိုင္​ရွင္​မပါတဲ့ လက္​ ႏွစ္​ဖက္​က သူ႔ ​ေျခ​ေထာက္​ကို ​ေအးစက္​စက္​နဲ႔ ဖမ္​းဆြဲထားတယ္​။ ထိုင္​ခုံ​ေနရာဆီ ျပန္​ၾကည္​့မိ​ေတာ့ ထိုင္​ခုံတစ္​ခုလုံးဟာ လက္​​ေတြနဲ႔ပဲ ဖြဲ႕စည္​းထားတာ ျဖစ္​​ေနတယ္​။ လက္​​ေတြက အကုန္​ ျဖဴ​ေဖ်ာ့ၿပီး ​ေအးစက္​​ေနတယ္​။ လက္​​ေတြဆီက လက္​​ေခ်ာင္​း​ေတြဟာ ​ေႁမြ​ေတြရဲ႕ လ်ွာႏွစ္​ခြလို တြန္​႔လိမ္​ၿပီး သူ႔ကို ျပန္​ထိုင္​ဖို႔ ဆြဲ​ေဆာင္​​ေနတယ္​။ လက္​​ေတြဟာ တံ​ေထာင္​ဆစ္​​ေလာက္​ အရွည္​နဲ႔ ဆန္​႔ထြက္​လာၿပီး လူကို သိမ္​းပိုက္​ထားႏိုင္​ဖို႔ ႀကိဳးစားလာၾကတယ္​။
တစ္​​ေယာက္​​ေယာက္​က သူ႔ကို ​ေျပာခဲ့ဖူးတဲ့ စကားအရ​ေတာ့ " တကယ္​လို႔ သည္​းမခံနိုင္​​ေတာ့တဲ့ တစ္​ခ်ိန္​က်ရင္​ " I quit " လို႔ တစ္​ခြန္​းထဲ ​ေျပာလိုက္​ရုံပဲတဲ့။ ဘယ္​အခ်ိန္​မ်ိဳးအတြက္​မဆို အသုံးတည္​့တယ္​" လို႔ ​ေျပာတယ္​။ " ဘယ္​အခ်ိန္​ပဲ ျဖစ္​ျဖစ္​ ရတယ္​ " လို႔ သူ ​ေျပာသြားတုန္​းက မ်က္​လုံးခ်င္​း အ​ေသအခ်ာ ဆုံ ၾကည္​့ၿပီး ​ေျပာခဲ့တာပဲ။ အခု အ​ေနအထားအတြက္​ပါ အက်ဳံးဝင္​ႏိုင္​မလား။ ဒါ​ေပမဲ့ အဲဒီ​ေလာက္​ လြယ္​ကူဖို႔က​ေရာ ျဖစ္​ႏိုင္​ပါ့မလား၊ ၿပီး​ေတာ့ ျဖစ္​သင္​့ပါမလား။
လက္​​ေတြက ပိုၿပီး ခ်ည္​​ေႏွာင္​လာ ဆြဲယူလာ​ေနတယ္​။ ဇာတ္​​ေကာင္​ရဲ႕ မြန္​းၾကပ္​မိန္​း​ေမာမႈ​ေတြကို ​ေျပာမယ္​့ အစား သူ႔ရဲ႕ ထြက္​သြားဖို႔ မ​ေ႐ြးခ်ယ္​ခဲ့ျခင္​းကို ပို အ​ေလး​ေပးသင္​့တယ္​။ ဒါ​ေပမဲ ဇာတ္​​ေကာင္​ ထိုင္​ခုံမွာ ထိုင္​လို္​္​က္​တာနဲ႔ လက္​​ေတြ ဟာ ....
ဇာတ္​​ေကာင္​ ျပဳံး​ေနခဲ့တယ္​။ တစ္​​ခ်ိန္​က်ရင္​ သူ႔လက္​​ေတြလည္​း ဒီလို ကိစၥမွာ ပါဝင္​ၿပီး တျခားတ​ေယာက္​​ေယာက္​ကို သူ႔လက္​​ေတြနဲ႔ ဝါးမ်ိဳၿဖိဳခြဲပစ္​မယ္​့ ပုံစံ အ​ေသးစိတ္​ကို ျမင္​​ေယာင္​ၾကည္​့​ေနရင္​းနဲ႔​ေပါ့။

- ​ေဏသစ္​

No comments:

Post a Comment