အေၾကာင္း အေထြအထူးမရွိ ၊
တျဖဳတ္ျဖဳတ္ ခြဲခြာကုန္ၾကတယ္ ။ေကာင္မေလးက တဖြာဖြာမွာဖို႕ ေကာင္းႏိုးရာရာ
စကားလုံးေတြ ေရြးခ်ယ္ေနတယ္ပဲထား ။ ကြ်န္ေတာ္တို ့ဇာတ္ေကာင္ဟာ
နက္ခ္တိုင္ကို သပ္သပ္ရပ္ရပ္ျဖစ္ေအာင္ ျပင္စည္းေနတုန္း။ အဲဒီေတာ့
မခက္ဘူးလား ။
ပန္းဆိုင္ေရွ႕ကို ျပန္သြားရေအာင္ ။ ဒီဇင္ဘာကို ျပန္သြားရေအာင္ ။တစ္ေယာက္လက္တစ္ေယာက္တြဲၿပီး ရထားလာေနတဲ့ သံလမ္းေပၚက ပြတ္ကာသီကာ ျဖတ္ေျပးတဲ့ ေပ်ာ္စရာ ကစားနည္းဆီ ျပန္သြားရေအာင္ ။ ငါ နင့္ကို မုန္းတယ္ ။ အသက္ေလာက္ နီးနီး မုန္းတယ္ ( ႏွစ္ေယာက္လုံး ေအာ္ႀကီးဟစ္က်ယ္ ရယ္ ) ။ က်ီးကန္းေတြ ။ ေကာင္းကင္တစ္ခုလုံး အျပည့္ ။ ဝယ္လာတဲ့ ပန္းစည္းႀကီးကို ဓာတ္ဆီေလာင္းၿပီး မီးရႈိ႕လိုက္တယ္ ။ ႏွင္းဆီေတြ မီးေလာင္ေနတာ အတူတူ ထိုင္ၾကည့္မယ္ လုပ္ေတာ့ သူမက ျပန္သြားႏွင့္ၿပီ ။
မီးဖိုထဲက မီးေသြးေတြ ရဲရဲနီေအာင္ ေလာင္ကြ်မ္းေနတာကို စားပြဲေအာက္ကေန (ပုန္းေနရင္းက) ျမင္ေနရတယ္ ။ အနီးအေဝး ၊ ႏႈိင္းရသေဘာအေနနဲ ့ဆို အိမ္ေနာက္ေဖးကေန အေမ ပန္းကန္ေတြ ရိုက္ခြဲေနတဲ့ အသံက အိမ္ေရွ႕က အေဖ ဆဲဆိုေနတဲ့ အသံထက္ ပိုက်ယ္သင့္တယ္မဟုတ္လား ။ ေရွ႕ ဝါက်ျဖင့္ မလုံေလာက္ပါက ဇာတ္ေကာင္၏ အေဖႏွင့္ အေမ ရန္ျဖစ္ေနသည္ဟု သိပါ ။ ႏွစ္ေယာက္ထဲက တစ္ေယာက္ေယာက္ကမ်ား သူတို ့ သား ေပ်ာက္ေနမွန္း သိရင္ ရန္ျဖစ္တာ ရပ္သြားမလား ။ ဟင့္အင္း ။ ငါ့ကို ဘယ္သူမွ ရွာမေတြ ့ေစခ်င္ဘူး ။ ေၾကာက္တယ္ ။ လာစမ္း ၊ မင္းက ဒီေရာက္ေနတာကိုး ။ အေဖ့လက္ဟာ ငါ ့နက္ခ္တိုင္စကို လွမ္းဆြဲဖို ့ ေရွ႕ကို တိုးလာတယ္ ။
ဟင့္အင္း ။တျဖည္းျဖည္း နီးကပ္လာတဲ့ အေဖ့လက္ဟာ မီးရထား ေခါင္းတြဲတစ္ခု ျဖစ္သြားတယ္ ။ ဒီတစ္ခါမွာ ေရွာင္ဖို ့ ႀကိဳးစားေပမယ့္ မေအာင္ျမင္လိုက္ဘူး ။ ဒါမွ မဟုတ္ မေရွာင္ခဲ့တာလည္း ျဖစ္ႏိုင္တယ္လို႕ စဥ္းစားမိဖို႕ နည္းနည္းေနာက္က်သြားၿပီ ။ ဥၾသဆြဲသံ ၊ ရထားခုတ္ေမာင္းသံ ။ တစ္သက္နဲ႕ တစ္ကိုယ္ ။ ဒီေလာက္က်ယ္က်ယ္ေလာင္ေလာင္ ။ ရထားနဲ႕ သံလမ္းၾကားမွာ ခႏၶာကိုယ္ဟာ မီးေလာင္ေနတဲ့ ႏွင္းဆီပန္းတစ္စည္း ။ လက္ေတြ ၊ ေျခေတြ ၊ ပြင့္ဖတ္ေတြ၊ ဝတ္မႈန္ေတြ ၊ မ်က္လုံးေတြ ၊ နားေတြ ၊ အရိုးေတြ ၊ ဆူးေတြ ။ ေလာင္ကြ်မ္းေနၿပီ ။ ျပာက်ေနၿပီ ။ တဖ်စ္ဖ်စ္ မီးစြဲရင္း တစစ ေပ်ာက္ပ်က္ကုန္ၿပီ ။ နာက်င္မႈဟာ တတ္သေလာက္မွတ္သေလာက္ထက္ ေတာ္ေတာ္တရားလြန္ေနၿပီ ။
ဒါနဲ႕ အခု ျမင္ရသမွ် အေမွာင္ဟာ ရထားမီးခိုးေခါင္းတိုင္ထဲက ထိုးထြက္လာတဲ့ က်ီးကန္းေတြပဲ မဟုတ္လား ။ ။
ပန္းဆိုင္ေရွ႕ကို ျပန္သြားရေအာင္ ။ ဒီဇင္ဘာကို ျပန္သြားရေအာင္ ။တစ္ေယာက္လက္တစ္ေယာက္တြဲၿပီး ရထားလာေနတဲ့ သံလမ္းေပၚက ပြတ္ကာသီကာ ျဖတ္ေျပးတဲ့ ေပ်ာ္စရာ ကစားနည္းဆီ ျပန္သြားရေအာင္ ။ ငါ နင့္ကို မုန္းတယ္ ။ အသက္ေလာက္ နီးနီး မုန္းတယ္ ( ႏွစ္ေယာက္လုံး ေအာ္ႀကီးဟစ္က်ယ္ ရယ္ ) ။ က်ီးကန္းေတြ ။ ေကာင္းကင္တစ္ခုလုံး အျပည့္ ။ ဝယ္လာတဲ့ ပန္းစည္းႀကီးကို ဓာတ္ဆီေလာင္းၿပီး မီးရႈိ႕လိုက္တယ္ ။ ႏွင္းဆီေတြ မီးေလာင္ေနတာ အတူတူ ထိုင္ၾကည့္မယ္ လုပ္ေတာ့ သူမက ျပန္သြားႏွင့္ၿပီ ။
မီးဖိုထဲက မီးေသြးေတြ ရဲရဲနီေအာင္ ေလာင္ကြ်မ္းေနတာကို စားပြဲေအာက္ကေန (ပုန္းေနရင္းက) ျမင္ေနရတယ္ ။ အနီးအေဝး ၊ ႏႈိင္းရသေဘာအေနနဲ ့ဆို အိမ္ေနာက္ေဖးကေန အေမ ပန္းကန္ေတြ ရိုက္ခြဲေနတဲ့ အသံက အိမ္ေရွ႕က အေဖ ဆဲဆိုေနတဲ့ အသံထက္ ပိုက်ယ္သင့္တယ္မဟုတ္လား ။ ေရွ႕ ဝါက်ျဖင့္ မလုံေလာက္ပါက ဇာတ္ေကာင္၏ အေဖႏွင့္ အေမ ရန္ျဖစ္ေနသည္ဟု သိပါ ။ ႏွစ္ေယာက္ထဲက တစ္ေယာက္ေယာက္ကမ်ား သူတို ့ သား ေပ်ာက္ေနမွန္း သိရင္ ရန္ျဖစ္တာ ရပ္သြားမလား ။ ဟင့္အင္း ။ ငါ့ကို ဘယ္သူမွ ရွာမေတြ ့ေစခ်င္ဘူး ။ ေၾကာက္တယ္ ။ လာစမ္း ၊ မင္းက ဒီေရာက္ေနတာကိုး ။ အေဖ့လက္ဟာ ငါ ့နက္ခ္တိုင္စကို လွမ္းဆြဲဖို ့ ေရွ႕ကို တိုးလာတယ္ ။
ဟင့္အင္း ။တျဖည္းျဖည္း နီးကပ္လာတဲ့ အေဖ့လက္ဟာ မီးရထား ေခါင္းတြဲတစ္ခု ျဖစ္သြားတယ္ ။ ဒီတစ္ခါမွာ ေရွာင္ဖို ့ ႀကိဳးစားေပမယ့္ မေအာင္ျမင္လိုက္ဘူး ။ ဒါမွ မဟုတ္ မေရွာင္ခဲ့တာလည္း ျဖစ္ႏိုင္တယ္လို႕ စဥ္းစားမိဖို႕ နည္းနည္းေနာက္က်သြားၿပီ ။ ဥၾသဆြဲသံ ၊ ရထားခုတ္ေမာင္းသံ ။ တစ္သက္နဲ႕ တစ္ကိုယ္ ။ ဒီေလာက္က်ယ္က်ယ္ေလာင္ေလာင္ ။ ရထားနဲ႕ သံလမ္းၾကားမွာ ခႏၶာကိုယ္ဟာ မီးေလာင္ေနတဲ့ ႏွင္းဆီပန္းတစ္စည္း ။ လက္ေတြ ၊ ေျခေတြ ၊ ပြင့္ဖတ္ေတြ၊ ဝတ္မႈန္ေတြ ၊ မ်က္လုံးေတြ ၊ နားေတြ ၊ အရိုးေတြ ၊ ဆူးေတြ ။ ေလာင္ကြ်မ္းေနၿပီ ။ ျပာက်ေနၿပီ ။ တဖ်စ္ဖ်စ္ မီးစြဲရင္း တစစ ေပ်ာက္ပ်က္ကုန္ၿပီ ။ နာက်င္မႈဟာ တတ္သေလာက္မွတ္သေလာက္ထက္ ေတာ္ေတာ္တရားလြန္ေနၿပီ ။
ဒါနဲ႕ အခု ျမင္ရသမွ် အေမွာင္ဟာ ရထားမီးခိုးေခါင္းတိုင္ထဲက ထိုးထြက္လာတဲ့ က်ီးကန္းေတြပဲ မဟုတ္လား ။ ။
- ေဏသစ္
No comments:
Post a Comment